Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Clinical Nursing and Midwifery

مجله بالینی پرستاری و مامایی



Volume 3, Number 3 (2014-8)


Effects of clinical education and evaluation with portfolio method on nursing students' satisfaction: a clinical trial
بررسی تأثیر آموزش و ارزشیابی بالینی به روش پورت فولیو بر میزان رضایتمندی دانشجویان پرستاری: یک مطالعه کارآزمایی بالینی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The quality of life in pregnant women in Farokhshahr city, 2012
بررسی کیفیت زندگی در زنان باردار در شهر فرخشهر در سال 1391
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Relationship between self-esteem and burnout in nurses
بررسی ارتباط عزت نفس با فرسودگی شغلی در پرستاران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The relationship between hemodialysis adequacy and quality of life and spiritual wellbeing in hemodialysis patients
بررسی رابطه کفایت دیالیز با کیفیت زندگی و سلامت معنوی بیماران تحت درمان با همودیالیز
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effect of nursing interventions on anxiety and vital signs in patients undergoing endoscopy: a randomized clinical trial study
تأثیر مداخلات پرستاری بر میزان اضطراب و علایم حیاتی بیماران نامزد آندوسکوپی: یک کارآزمایی بالینی تصادفی سازی شده
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effect of triage training on based on stabilization model on nurse's satisfaction in emergency ward: a clinical trial
تأثیرآموزش تریاژ مبتنی بر مدل تثبیت موقعیت بر رضایت شغلی پرستاران اورژانس: یک مطالعه کارآزمایی بالینی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effect of applying organizational culture improvement model of patient education on anxiety and satisfaction of burned hospitalized patients: a clinical trial
تأثیر بکارگیری مدل بهینه سازی فرهنگ سازمانی آموزش به بیمار بر میزان اضطراب و رضایتمندی بیماران سوختگی: یک مطالعه کارآزمایی بالینی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Damaged professional identity as a barrier to Iranian nursing students’ clinical learning: a qualitative study
هویت حرفه ای خدشه دار: عامل بازدارنده یادگیری مراقبت های پرستاری در دانشجویان - یک مطالعه کیفی در ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles